Stylistes voor inspiratie naar Milaan

Hairstylistes Karin Slijkhuis en Heidi ter Veer zijn 4 dagen in Milaan geweest om inspiratie voor de nieuwe modelijnen op te doen en kennis te maken met een nieuwe productlijn voor mannen. Turnaround werkt met de producten van Z.one. Dit Italiaanse merk wordt door experts omschreven als “het meest innovatieve nieuwe merk van de laatste jaren”. Vandaar de reis Italië om dit zelf te aanschouwen en ervaren. “Het was een zwaar programma met veel luisteren, kijken en oefenen” aldus Karin. “En natuurlijk na afloop van de trainingen ervaring en kennis delen onder het genot van heerlijke Italiaanse gerechten en wijnen”. Verbouwing Ook volgende week staat er een druk programma voor de deur, de kapsalon wordt opnieuw ingericht. Er komt een tijdelijke unit voor de deur waardoor de klanten gewoon terecht kunnen. De nieuwe salon krijgt een frisse nieuwe uitstraling en er komt een speciale hoek voor de man. Nieuwe mannenlijn Bij Turnaround hebben ze al een aantal specifieke mannenproducten voor haar & baard, zoals scheerkwasten en messen, scheerzepen, traditionele colognes en aftershaves. “Na de verbouwing is er meer ruimte om aandacht te geven aan de specifieke producten” aldus eigenaresse Heidi ter Veer. “Hierin past de nieuwe lijn waarmee we in Milaan kennis hebben gemaakt uitstekend. Een mooie combinatie tussen de traditionele scheerproducten die en een nieuwe eigentijdse lijn producten, speciaal voor de man van deze tijd”. “Kom kennismaken” zegt Heidi vol energie. Haar hele arbeidzame leven is ze al actief in het kappersvak en sinds 2009 is ze eigenaresse van Turnaround. “Na 10 jaar is het tijd voor een nieuwe uitstraling met ruimte voor nieuwe producten. Passen bij deze tijd en de wensen van de klant. De combinatie van de inspiratie die we hebben opgedaan in Milaan en de frisse turnaround van de zaak wil ik graag overbrengen op onze klanten”.

anko offzone01gold01curls01sans01op01